tisdag 27 september 2011

Vardagsrum

Posted by Picasa
Hej Alla Goa!
Bjuder idag på en bild som är tagen från köket in till vardagsrummet, visst skulle ett sideboard av något slag stå bra bakom soffan?
Jag tänker mig att stolen som står där nu ska få stå kvar och uppepå ska det vara 2 lampor i varsin ända av sideboardet och däremellan skifta innehåll efter humör och så.
Så, vad tror ni?
Tråktvn kom tyvärr med på bilden...men men den är ju där den är, skulle vilja ha den inbyggd i ett skåp men ni vet maken i huset tycker tvn är snygg...
Ni får jättegärna tipsa om bra ställen jag kan hitta ett sideboard på.
Kram kram Anna

8 kommentarer:

Sallys hus sa...

Hej hej!

Va rolig du är!!! Stödgrupp för stackars saker...haha...

Så fint ni har det!
Det är ju som gjort att ha ett sideboard där...;) Hmm...några tips...det beror väl på vad det får kosta....
De flesta lite större inredningsaffärer har väl...Mio brukar ha fina...billigare går säkert att hitta på Ikea. Såg någon som köpt ett billigt där målat det vitt och gjutit en betongskiva som de bytt den befintliga skivan mot...ur snyggt!!

Ja visst är de rara våra män...tv och andra elektronikprylar ska gärna synas....Jag har turen att ha ett tv-rum så där får den väl synas...
kram Katarina

Vintage House sa...

Hej
Har allitd velat ha ett sidebord bakom en soffa men här hemma fungerar det inte utrymmet finns inte..
Jag hade försökt satsa på ett gammalt lite smalare med ett hyllplan nere oxå, dock är de ju tyvärr svåra att hitta.
kram
sandra

emmashem sa...

Ett sideboard skulle nog bli alldeles perfekt där, inbjudande:)
Kram Emma

Viola sa...

Tror precis som du på att ett sidebord skulle göra sig väldans bra bakom soffan :) är i vattenhålet och har njutit utav en underbar dag med sol och värme, ha en skön kväll, kram

It's me sa...

It will be a perfect place i think darling......have a nice evening...love from me...xxx..

Marie sa...

Tror att det skulle bli jättesnyggt med ett sideboard bakom soffan!

Trevlig kväll!
Kram Marie

Vita rosor och förgätmigej sa...

Ååååååh! Nu fick jag massor med idéer angående hur jag skulle kunna möblera i mitt vardagsrum/kök. Vi har liksom låst oss på att soffan måste stå på ett visst sätt men om man har ett sideboard så skulle man nog inte tänka lika mycket på att det är soffans rygg man ser. Vi får helt enkelt ta och snickra lite du och jag! ;0) Jag har en rejäl brädhög med patinerade plankor så något ska vi nog kunna knåpa ihop. Vad rooooligt!

Kram/ Anna

gamla skolan sa...

Jaa det är så fint med ett sidebord bakom soffan , det har jag också alltid velat ha , men det passar inte in hos oss storleksmässigt :(
Hoppas du hittar något fint !
Kramar // Susanne ♥