söndag 18 september 2011

Matplatsen och gamla tyger

Hej Alla goa!
Igår var jag och en kompis till Stockholm på en liten shoppingtur oj vad mycket fint vi hittade visar det en annan dag och en hel del julklappar blev det faktiskt, känns skönt att ha en del avklarat redan nu innan alla flusor som sedan brukar komma.

Lite blandad kompott vad gäller bilder idag, överst ett gammalt lakan som jag brukar använda som bordsduk.
Här ser ni matplatsen i köket som det såg ut innan jag fixade om lite med stolarna men det får ni se en annan dag.
Tjing Tjing
Anna

5 kommentarer:

Lilla huset på prärien sa...

Men gud - julklappar redan! Det var verkligen bra jobbat! Jag är i princip pank just nu så jag får vänta ett litet tag... Men jag gillar att vara ute i god tid jag också!

Kram Jenny

Helena - ullvi32 sa...

Meeeen, jag vill ju se nuuuu :)
Julklappar tänker jag också på men dom ska inhandlas om 2 veckor- på Ullared- woho! Haha :)
Hoppas du har haft en skön helg!
Kram Helena

It's me sa...

Have a nice week Anna.....translating does not work today...love from me...xxx..

Livet på Vestergård sa...

Ja man borde tänka på julklapparna redan nu så blir det ingen stress sen.
Så fint du har!
Kram Kicki

Vintage House sa...

Hej
Håller med dig skönt att ha julklappar avklarat i god tid...
roligt med en stockholms tripp..
Vackert lakan...
ha en fin fin måndag
kram
sandra