tisdag 13 september 2011

Tallrikshyllan i köket

Hej Alla goa!
Tror ni att jag hann plantera alla lökar igår innan det var dags att gå till jobbet??? Nä, det hann jag inte och idag har jag varit ledig hela dagen och det bara regnar och regnar så jag tror inte att det blir några planteringar idag heller.
Men nu över till dagens bilder som är från tallrikshyllan i köket.
Här samsas loppat, ärvt och en del fått. Maria Björnbär är de två översta faten, samlar på den serien, resten är loppis, alla kannor på översta bilden är loppade tex.

Hur är det för er när ni har ledig dag? Hinner ni vara verkligt "lediga" eller sliter ni som jag som djur för att komma ikapp?? Ni vet de där sällan grejorna man ändå måste göra någon/några gånger om året, de verkar bli fler och fler tycker jag...
Men nu är min mookåpa avtorkad, alla skåpen i köket och en massa annat...
Så nu ska jag roa mig med att gå ut i garaget och måla lite stolar och är ju faktiskt himla kul!
Förresten, jag och en kompis ska till Stockholm och shoppa på lördag, ni får gärna tipsa om era favvis butiker.
Kram kram Anna

3 kommentarer:

Viola sa...

Det fanns väldans mkt vackert i den hyllan..tipsa om butik..vet en ...violans ..1 tim bilkörning från Stockholm :) ha de, kram

Marie sa...

Så mycket fint du har i din tallrikshylla!

Var ett bra tag sedan jag var i Stockholm så jag har inte jättebra koll, men en underbart vacker butik är somSara i Gamla Stan.

Kram Marie

Ps. Du har rätt, det gröna skåpet innehåller tv:n

Galleri 2:An sa...

Å vilka härliga kannor och fat! Lycka till med ditt målande, det blir nog fint! Välkommen att titta in till oss på Galleri 2:An när du får en stund över! Hösthälsningar Annika