tisdag 20 september 2011

Shoppat!

Hej Alla Goa!
I helgen som var var jag och en kompis till Stockholm och shoppade lite, på Zara hittade jag en ny tjocktröja som jag så väääl behöver, fryslort som jag är.
På Mango hittade jag vinterjackan!!!!!Jippiiyajyaj!! Den är varm och sköööööön lång i modellen och jag gillar den mycket!!!
Room är en direkt livsfarlig butik att besöka, beroendeframkallande är den också, jag har aldrig lyckats komma ut ur den butiken utan att ha handlat något i alla fall, den här gången blev det mest julklappar och födelsedagspresenter så de kan jag ju inte visa.
Ordning och reda är inte en så dum butik det heller....där blev det också lite presenter som ni ser.

Men väldigt glad är jag för de fina kassarna, jag gillar sånna och dessa butiker finns inte här i Västerås så då är det ju extra roligt att ha dem och de kommer till mycken användning och återanvändning är ju inte så dumt.
Jackan och tröjan har jag inga kort på men det kanske kommer vi får se.

Kul att så många nya har hittat hit och jag blir så glad för alla rara kommentarer.
Kram kram Anna

3 kommentarer:

Stina sa...

Jag gillar också kassarna. Snygga!:-)
Stina

Mariette's Back to Basics sa...

Dearest Anna,

Thanks for your visit and I will return the favor for putting you also on my sidebar.
You may also follow me with Google Friends Connect (as soon as it shows up on my sidebar... arg Blogger has often problems!).
So here I read that you have invested in warmer clothing already. Sure in Sweden you will be cooler than here. It is now a lot cooler here with only 26°C but slowly sweaters will make their entrance too!
Love to you,

Mariette

Helena - ullvi32 sa...

Visst är det extra kul att shoppa i affärer som vi inte har här i Västerås- nu är det dock länge sen jag var på shoppingturné i storstan :)
Och jag är visst inte själv om att behålla kassarna- dom ÄR ju ofast så snygga!
Hmm vi får "stöta ihop" på Plantagen nästa gång, nu när vi shoppade på olika bomsteraffärer i söndags :)
Stor kram!