lördag 17 september 2011

Leksaker

Hej Alla Goa!
Det blir en del leksaker här hemma.......
Vissa av dem leks det mer med än andra, de här är nog favoriterna just nu.
Tågbanan som alla tre barn i vår familj kan leka med tillsammans, Storebror hjälper småttingarna (förlåt Storsnyggingen ska det ju vara) hrm Storsnyggingen hjälper småttingarna att bygga bana åt dem, storasyster ställer dit tåg,kor och annat och lillebror har i sönder så då måste storsnyggingen bygga upp på nytt igen...

Han är väääääääldigt snäll våran storsnygging förstår ni, hur tålmodig som helst med småttingarna som vi brukar kalla lillebror och storasyster...kommer självmant och erbjuder sig att ta lillebror en stund medans jag dammsuger fast jag inte bett honom, sånt gillar den här mamman!!!

Apropå något helt annat har ni köpt några julklappar än? Här är faktiskt den första inhandlad...känns bra.

Trevlig lördag!
Kram kram Anna

6 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Gomorron
Träleksaker är både fint och bra, den rosa mimmi är så läcker. Tågbanor tror jag underhåller i alla åldrar.
Kramar
Annamaria
Ps, hälsa storsnyggingen att han är världens bästa storebror

Linda sa...

Fint tåg på första bilden! Julklappar har jag inte ens tänkt på än. Vi tänkte åka till hufvudstaden i november så det blir nog inte förrän då vi börjar handla juklappar... om man inte springer på något klockrent före då såklart! Kram Linda

Syster vit sa...

Gediget med träleksaker tycker jag, dom kan man råka sätta sig på utan att dom går sönder. Jag har börjat tänka på julklappar men inte mer.
Trevlig dag.
Kram Liselott

Anonym sa...

hej,kikar in.
kika gärna tillbaka!

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Hi hi! Nä, några julklappar har det inte blivut ännu, men jag har sålt ett par till kunder som är mer förutseende än en annan :-D Dock tas ju önskemål tacksamt emot!

Må så gott!
//L

Anonym sa...

Å vilket fint hem. Vi har nyligen tapetserat rummet o målat taket vitt, nästa grej att byta ut är taklampan över bordet o det är inte det lättaste.
Det är ju ett tag kvar till jul, men även jag fastnade för dom fina träleksakerna barnen hade framförallt tåget, var hittar man ett sådant. Läste just reportaget i V-ås tidning.