torsdag 15 september 2011

Stolar

Hej Alla goa!
Då stolarna jag som bäst håller på att måla ännu inte är färdiga så visar jag några andra som jag loppade i sommras. De hade en underbar ljusljus blå färg som de ska få behålla, men färgen hade släppt på sina ställen som ni ser och inte för att sånt igentligen stör mig, men det skräpade något enormt så de har jag lackat en omgång för att det inte ska fälla så.
Över stolen ser ni även de nya eluttagen i nya köket, den sorten heter Renova och vi valde de svarta, jättenöjda är vi med dem!!

Den andra stolen, för det var ett par stolar jag köpte, står påpassligt bakom soffan i vardagsrummet med massor av plädar och filtar redo att användas om någon känner sig kulen.

Ni får mer än gärna ge tips på ännu fler bra och roliga butiker i Stockholm om ni vill!
Kram kram Anna

8 kommentarer:

Sallys hus sa...

Hej hej!
Ååå vilka fina! Förstår att du ville behålla färgen...smart att lacka på...:)
Vad fin den där Diamond Frost var också....kanske måpste införskaffa en sån nästa sommar..;)
Kram o ha en mysig eftermiddag!
Katarina

Linda sa...

Vilka fina stolar, älskar färgen! Tack för rådet om min orkidé. Det uppskattas verkligen. Ha en bra eftermiddag! Kram Linda

Syster vit sa...

Underbara stolar och underbara filtar.
Kram Liselott

It's me sa...

Lovely chair and colorful plaids !!...enjoy a happy weekend darling...love from me...xxx..

Lilla Majken sa...

Vilken vacker stol.

Önskar dig en härlig fredag. Kram Therese

gamla skolan sa...

Verkligen fin stol i en underbar nyans , du gjorde helt rätt som inte målade om den !!
Önskar dig en fin helg !
Kramar // Susanne ♥
ps vi har samma el grejor som ni , vi valde också svarta ;)

Sockerklaras sa...

Underbara stolar och underbara eluttag! Det får nog bli ett rum i taget när det kommer till eluttagen, tror jag...;)Du har god smak du, Anna....kram och braa helg till dig! /Ida

Unknown sa...

God kväll,
Vilken fin stol med härlig patina!
Roligt att du hittade till mig..
Ha det så himla gott!
Kram
Nelya