fredag 30 september 2011

Kökshyllorna

Hej Alla goa!
Här ser ni våra kökshyllor lite mer i sin helhet, har ju tidigare bara visat delar av dessa. Länge har jag drömt om dessa hyllor och det är så kul att nu få ha sina favoritsaker framme. Det mesta har jag haft jääääääätelänge men inte haft plats att ha dem på så de har legat i diverse lådor.

Här ser ni även gardinerna som är sydda av gamla monogramprydda lakan från min mormors föräldrahem. De har jag fått hjälp av en go granne med att sy för sånt kan inte jag...
Ni ser också var jag oftast sitter och bloggar, inte ett optimalt ställe men när man har klåfingriga barn så måste man ställa saker så att de inte når och kommer åt.
Ha det så gott!
Kram kram Anna

16 kommentarer:

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

så fint du har det..kram♥

Lina Gardelid sa...

Hej!

Jag har en fråga jag gärna skulle vilja ha hjälp med på min blogg.
Bland de som svarat lottar jag ut ett presentkort på 200:- som kan användas i min webbshop!
Kom gärna och hjälp... vore väldigt tacksam för det.

Varma hälsningar

/Lina

Helena sa...

Vad härligt att kunna ha plats att ha allt det man tycker om framme, synligt för ögat. För oftast finns det ju så mycket vackert/charmigt och helt oemotståndligt men alldeles lite plats. Kul att du hade hittat in till mig! Ha en fin dag. Kram Helena

Helena - ullvi32 sa...

Haha, det var ju också ett ställe att ha sitt "kontor" :) men känner så väl igen det där!!
Himla fint med öppna hyllor skulle jag också vilja ha om JAG fick bestämma här hemma!
Trevlig helg!!
Kram

Unknown sa...

Hejsan!
Vill börja med att tacka för titten, är så skoj när nya namn ger sig till känna.
Vilket mysigt hem du har. Öppna hyllor i köket är verkligen fint och jag kan ibland ångra att vi inte gjorde plats för det när vi byggde om.
Ha en skön helg, kram Ing-Britt

Rummet för välbefinnande sa...

Tack för hälsningen. Har suttit ute på altanen och njutit av värmen och solen en stund och det har varit rena rama medicinen. Huvudvärken fick ge vika för en stund *ler* Nu blir det vila och en lugn kväll så är jag snart på benen igen.
Hoppas mannen förstår symboliken med säckarna "fniss" Annars börjar han nog fundera över "djupingen" som du bloggar med ;P
Ha en riktigt bra helg!
Kram Mia

Norrfrids Eija sa...

Åh, sådana öppna hyllor vill jag också ha i vårt kommande kök! Har som du bröte överallt som bara väntar på att ställas i blickfånget!
Ha en fin helg!
Eija

Tina sa...

Jag vill också ha fler sådana öppna hyllor, du har det så fint. Har ett par stycken men det blir liksom inte samma helhet som hos dig.

Trevlig helg/Tina

Hanna sa...

Hej!
Så fint du har det.
Ha en fin fredagskväll!
Kram
Hanna

Hemmavid sa...

Hej Anna!

Vad skoj att du hittade hem till mig så att jag kunde hitta till dig...

Så mysigt du ser ut att ha det! Härliga kökshyllor!

Kramen Jenny

emmashem sa...

Vilket härligt kök du har, hemtrevligt med öppna hyllor:)
Kram Emma

It's me sa...

Beautiful kitchen you have Anna!...have a nice weekend.....love Ria...xxx......

rosvikslyckan sa...

Hej, hemtrevligt och öppet med öppna hyllor. vackra favoritsaker ska absolut stå på första parkett i köket, skulle gärna vilja ha ett nytt VITT kök jag också och kanske kanske blir det snart;) -tack för din gulliga kommentar på bloggen Anna:)

kram Jenny

Draffin Bears sa...

Dear Anna,

It was lovely to discover you and your blog and many thanks for visiting me.
Your kitchen is lovely, all the shelving will be really useful and I love the monogrammed curtain.

Have a happy weekend
Hugs
Carolyn

Mariette's Back to Basics sa...

Dearest Anna,

Please do have a look at my post of October 1st. Thanks!
Mariette

Mycket annat & lite betong sa...

Så snyggt med öppna hyllor!
Vi har tagit bort ett köksskåp och satt hyllor i stället. Men det är bara en liten bit.
Jag tittade på din spiskåpa, Vad har ni för belysning under den? Det lyser så fint. Jag skulle behöva något bättre lyse under våran.

Ha en skön lördag!
Agneta