fredag 9 september 2011

Höstkransar

Hej Alla Goa!
Mycket kransar blir det!! Det finns ju så mycket man knåpa ihop en krans av och just på hösten så ja, jag vet inte men då är i all fall alltid jag sugen på att knåpa kransar av någon anledning.
Rönnbär är så fint!! Förra hösten planterade jag ett sådant träd på vår tomt och det har klarat vintern men ger inga bär än såklart (undra just hur stort ett rönnbärsträd kommer bli hos oss, det kommer väl aldrig få vara ifred för en viss sekatör hrm).

Förra hösten fick jag några lammöronplantor och oj vad de har växt, de verkar trivas där jag planterat dem. Så då gjorde jag en liten krans av dem också men det finns massor kvar att göra fler grejor av.

3 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Godmorgon!

Vilka fina kransar..
Kransar hör hösten till :)

Ha en fin fredag! Kramar Maria

hemma hos lilla mej sa...

Vilka fina kransar.Hör hösten till.Ha en mysig fredag.Kram Rita ♥u

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej!

Jag gör detsamma, så jag hittar hit igen :) Kram Maria