fredag 2 september 2011

Besticklåda


Hej Alla Goa!
Jag har länge varit på jakt efter en sån här besticklåda men innan vi gjorde om köket ville jag inte köpa den för den skulle bara ha varit helt malplacerad i vårt gamla kök...
Sedan när vi var klara med köket var de slut överallt!

Men en dag fick jag tips om en nätbutik jag inte hade besökt tidigare nämligen Sockerklaras jag surfade in på hennes butik och tittade runt och hon har huuuuuuur mycket fint som helst!
Sedan fick jag se att hon även hade en blogg och det var tur för mig det....
För på sin blogg hade hon lite bilder från sin butik och där var den ju på flera av bilderna!!!!!

Men hur jag än letade i nät butiken så fanns den inte...

Jag skickade henne ett mail helt sonika och förklarade vilken det var jag menade och på vilka bilder det var jag hade sett besticklådan i hennes inlägg.

Snabbt svarade hon att jag visst kunde köpa den och samma dag skickade hon den fast butiken var stängd och dagen därpå kunde jag hämta den!!!!
Det kallar jag service!
Så jag kan varmt rekommendera denna butik : Sockerklaras.
Kram kram
All Goa
Anna

5 kommentarer:

Millygarden sa...

Den är ju jättebra med lock och allt, då slipper man damm och annat otyg in den.


Kram Marina

Radhusdrömmar sa...

Kul att du är tillbaks och bloggar igen. Tack för dina gulliga kommentarer!


Kram Johanna

Vitt hus med svarta knutar sa...

Hej igen!
De där besticklådorna är så fina och vilken tur att du hittade en. Vilken ängel hon är Ida (Sockerklaras), som skickade den till dig fast det var stängt och allt. Så fick ju jag min fina ljusstake, genom att mejla en tjej som har en fysisk butik långt upp i norr, och hon tvekade aldrig att skicka den till mig.

Önskar dig en underbar fredag!
Kram,
Regina

Jenny sa...

Härlig besticklåda, och vilken service från tjejen. Vilket jätteläckert kök du har, själv undviker jag att visa mitt i antikbetsat furu från nittitalet ...

Ha det bra,
Jenny

Linda sa...

Vad fin besticklåda! Kul med trevliga och serviceminded människor! Tack för din fina ord på min blogg & TREVLIG HELG! Kram Linda