lördag 12 november 2011

Spetsar

Spets som äldre släkting gjort för 100 år sedan.
Idag åker vi på bröllop igen, det har varit några stycken den här hösten, att det kan bli flera på sommaren är inte ovanligt men på hösten?! Med bara 3 veckors mellanrum vad är oddsen för det?
Igentligen skulle ni ha fått se renfällen idag för den har hittat sin plats, jag visste precis vart jag ville ha den men med tanke på bröllopet kändes spets mer rätt för idag.
Nä, nu måste jag börja göra mig i ordning vi har långt att åka idag och mycket som ska ordnas med innan vi åker.
Kram kram Anna

8 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det är inte så ofta det är bröllop, så dom oddsen är höga.
Men inget är ju så gripande och festligt som bröllop. Ha så roligt.
Varm kram
AnnaMaria
Glömde nästan skriva att du har jättefina spetsar.

It's me sa...

Enjoy darling...have fun !!...love from me....xxx..

Mariette's Back to Basics sa...

Dearest Anna,

What a lovely collection of family heirloom laces on their antique spools. Lovely display.
Enjoy the wedding. We have one coming up too.

Love to you,

Mariette

A House With A View sa...

Vad himla kul med höst/vinterbröllop!! Nu var det ett bra tag sedan jag var på bröllop! Ha så jättekul!!

Kraaaaaaaaaaam aka

Vitt hus med svarta knutar sa...

Så kul med bröllop! Det känns som att fler och fler väljer att gifta sig=) Vad många fina spetsar du har och att rulla upp dem på gamla träspolar är ju så fint.

Ha en fin söndag!
Kram,
Regina

Katta sa...

Min blick bara fastnade idag! På dina vackra spetsar :) Kul med bröllop, jag var på höstbröllop för ett tag sen och tycker det är en vacker tid att gifta sig på. Ha en bra söndag, kram Katta

emmashem sa...

Så många fina spetsar, vackert hantverk:)
Kram Emma

Radhusdrömmar sa...

Vackert med spets.

Och vad roligt med bröllop! Det var jätte länge sedan jag var på ett. Det var ett par, tre år sedan och då var vi på jättemånga bröllop några år i rad. Väldigt många av våra vänner som är gifta redan.
Men det är ju så roligt när någon gifter sig.

Hoppas att ni hade det trevligt!

Kram Johanna