måndag 21 november 2011

Köksho och blandare

Ikea köksho och blandare.
Hej hej Alla Goa!!!
I skrivandets stund har jag en smarrig kaka i ugnen, om den blir lyckad så ska ni få receptet för jag har gjort helt efter eget huvud...jag säger inget mer än att både saffran och vit choklad är i görningen...

I brist på solljus så visar jag en gammal bild som inte varit här på bloggen tidigare.... Det är toppen att ha så stor ho, blir så smidigt att diska stora plåtar då tex eller stora kastruller som man inte får in i diskmaskinen heller för den delen.Blandaren är toppen, bra att kunna spola ur ordentligt med det lösa handtaget.
I morgon ska bästa Anna hjälpa mig att sy julgardinerna så de passar våra fönster, jag blir alltid så impad av folk som kan sy, själv är jag bottendålig!

Snart ska jag iväg och jobba kväll men först lite kaffe!!!
Ses i morn då kanske det blir adventsljusstakar...
Kram kram Anna

3 kommentarer:

Tina sa...

Jag skulle verkligen vilja ha en större, har två men ingen stor!
Så snygg, är det Ikea?
Skulle vilja ha en rostfri längre diskbänk till..
Har biscotti i ugnen, lite modifikation på receptet så här får vi också se hur det slutar!
Saffran o vit choklad låter smaskens!

kram

Draffin Bears sa...

Hi Anna,

Your butlers sink is fabulous and must be great for washing large pots as it is nice and big. I hope that you enjoy your tasty cake.

Happy week
Hugs
Carolyn

G:a Affären sa...

Så roligt att hitta en "ny" blogg! Jag har också en porslinsho, visst är det bekvämt! Första dagen kändes det som om jag satt in ett badkar i köket, så stort.
Så fina flaskor,mortel och brödspade (?) du har på kökshyllan! Nu ska jag kika lite mer i din mysiga blogg.
/Cia