fredag 25 november 2011

Adventsljusstake nr 2

Hej Alla goa!
Tack för alla Gratulationer i går! De värmde verkligen.
Annars så pysslas det på för fullt här hemma, idag fick jag finfin hjälp av Goa Anna att sy på julgardinerna så de skulle passa vårt köksfönster, är själv en sopa på att sy jag bara säger....

Vi började fnissa lite åt oss själva när vi talade i termer som "att idag har det ju inte varit fotoljus på heeela daaan" är man nördig bloggare då eller vad då?

Idag får ni se en annan adventsljusstake jag har gjort av gamla lerkrukor, mossa och ljus så klart. De står på sekretären i vardagsrummet, tillsammans med en liten dikesgran och ett gammalt fönster, väntar på att få tända den bara.

I helgen kommer min familj på besök men först ska jag jobba kväll idag. Om det blir fotoljus så ska ni få se bilder på de nya gardinerna...
Kram kram Anna

7 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Imorgon får du fotoljus, ska bli sol. Jag har fotat ute idag, var ett jättefint nästan lite rosa ljus. Och visst är vi nördiga, men jag tycker det är en superrolig hobby och fota. Jättefint med krukorna, och så fint patinerade dom är.
Ha en härlig adventshelg
Kramar
AnnaMaria

Elzie sa...

Var ju tvungen att titta in till dig, haha. Jättefina ljusstakar du gjort i ordning. Gillade patinan på dina krukor.
Önskar dig en fin första advent också.
Kram Elzie

Norregård sa...

Superfint Anna:))

Kram Malin

It's me sa...

So nice....happy weelend darling....xxx

Viola sa...

Jodå...man letar för jämnan efter ljuset :) har faktiskt gjort en liknande adventsgrupp, visar den imorgon, ha en fin adventshelg, kram

Vintage House sa...

Hej
Det blev ju kanon!
ska bli kul att se gardinen uppe...
ha en mysig helg!
kram
sandra

Anonym sa...

Jättefina! Har gjort liknande men ändå lite annorlunda, tänkte visa dem imorgon...
Kram Susanne