torsdag 17 november 2011

På kökslampan


Hej Alla Goa!
Förra året såg det ut så här på vår kökslampa, vi får se hur det blir i år man vet aldrig. Ser ni gardinerna i bakgrunden, kändes fel bara...blev liksom inte mysigt! Och det vill jag ha till julen! Har satt upp den ena i köket som passade utan att sys om, blev toppen enligt mig...
Sånt här pyssel är i min stil, kallas turbopyssel...
Idag ska jag pyssla med adventsljusstakarna, de med levande ljus, har tänkt mig 3 olika vi får se hur det blir, en är redan klar den får ni se en annan dag.
Nä, nu ska jag skjutsa dottern till dagis.
Kram kram Anna
Posted by Picasa

5 kommentarer:

Vintage House sa...

Hej
Ska bli kul vad du hittar på i år och hur gardinerna kommer att bli.
Håller med dig om att det måste vara mysigt till jul..
Här grunnar jag fortfarande vad jag ska ha för slags tyg...
kram
sandra

It's me sa...

What a lot of candles darling nice to see...seize the day...love from me....liefs van mij...........♥.. ♥... ♥....

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Du har myntat ett nytt uttryck, turbopyssel. Sånt gillar jag, fort och snyggt, du har gjort jättefint.
Kramar
AnnaMaria

Tina sa...

Alla julidéer snurrar i huvudet som en centrifug, ska försöka sortera upp dem lite nu när jag snart är ledig. Turbopyssel, var ett bra uttryck...

kram

vitadrömmarobusigabarn sa...

Du har gjort det så fint!!!
Tittar in o önskar dig en fin härlig dag
Kram kram från mig!!!