fredag 16 mars 2012












Hej Alla Goa!
Slänger in en av de första bilderna jag tog med nya kameran. Väldigt smart att börja fota när det är mörkt ute...


Någon har sagt till mig att nu för tiden hänger det bara på vilken kamera man har om man får bra bilder, jag vet inte riiiiktigt om jag håller med, personen bakom kameran ska ju förstå alla knappar, rattar och en massa andra olika reglage.


Men men jag lär mig väl så småningom hoppas jag!
Ha nu en riktigt bra fredagskväll på er!
Kram kram Anna

6 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Roligt att du säger så, min man som är fotograf brukar säga så här. Skriver man bättre böcker om man har en bra penna? Öva på du det blir säkert bra. Kram Pia

Linda sa...

Det är roligt att ha en systemkamera i sin ägo, men visst är där många knappar att lära sig hantera. Men övning ger ju färdighet :-)

Ha en skön helg.
Kram Linda

Sallys hus sa...

Hej hej!!
Ja du inte är det lätt inte..
Har också en Canon.....någonting...fniss..
Använder mest auotamat inställningen....men även knappen för avstängd blixt. Då blir det himla fina kvällsbilder....man fångar ljuset precis som det är....;)

Så du har gluten...stackars dig!!
det verkar himla jobbigt tycker jag och JAG tror inte att jag har det....det är min läkare som gör...
Jag har inte särskillt mycket ont i magen eller så....inte mer än vanligt...typ nån gång ibland. Jag är ju mest bara såååå himla trött och luddig och törstig....
det känns ändå skönt att det faktiskt var något som var fel. Jag började tro att det bara var psykiskt...
Ha en fin helg!
kram Katarina

Mariettes Back to Basics sa...

Dearest Anna,
Most of your photos turn out very good, interesting and cozy!
Love to you,

Mariette

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Gomorron
Kvällsbilder är svåra, men du fick fint stämningsljus i den här. Och jag tror du har helt rätt, bilderna beror inte på kameran. Men det är såklart roligare med en sån fin som du har.
Ha en fin lördag vännen
Kramar
AnnaMaria

Helena - ullvi32 sa...

Vad blev det för kamera nu då?!
Jag har haft min "nya" kamera i ett år nu och näe det tar tid att lära sig ALLT! Men övning ger färdighet. Kul att fota i alla möjliga olika lägen och tider på dygnet. Bara för att lära sig :)
Lycka till, kram