söndag 4 mars 2012

Barnens påverkan i inredningen





















Hej Alla Goa!
Sist ut i min lilla serie om barnens påverkan i inredningen handlar om lillebrors inverkan. Såna här små stilleben hittar man lite var stans här hemma, som ni ser så gillar han bilar. 
Jag tyckte den här raddan av bilar såg så gulligt ut att jag ville fotografera den men då blev han arg...
















Jo, ni förstår han var inte nöjd med sin lilla samling och hur de stod, näe, han ändrade och donade och till slut sa han "klick klick" (som ju alla kan förstå att det betyder att nu får mamma ta kort). 
Ser ni? 
Han har till och med färgkoordinerat dem. 
Kan det vara så att de små liven ser sin mamma dona och hålla på här hemma och sen tar efter?
Ja, de små liven!!!
Än har jag inte kort från nya kameran att visa här på bloggen, det är mycket att lära....
Kram kram Anna

14 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Roligt att se hur dina barn gör. Som pedagog på förskola så ser jag ett mattematiskt tänkande som kanske inta alla tänker på. Som sagt kul att se. Kram Pia

Vintage House sa...

Så snyggt han gjorde det och säkert påverkad....
ha en härlig söndagskväll
kram
sandra

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det blev helt klart tuffare, lillkillen har sinne för detaljer.
Kramar
AnnaMaria

Linda sa...

Raden med bilar tycker jag är jättefin! Jag tror absolut att barn tar efter när de ser hur föräldrarna gör...med kameror, ställa rätt inför ett foto...

Kram Linda

Vardagslycka sa...

Ja, de är för goa de små liven och så fint de gör! Klart de tar efter, de ser och påverkas.
Ha en fin start på nya veckan.
Kram, Carina

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Så härligt! Jag tror nog att han blir påverkad...:)
Kram
Marie

Draffin Bears sa...

Hi Anna,

Love all the coloured cars in a line.
Good luck with the camera and look forward to seeing your photos.

Happy week
Hugs
Carolyn

Hannis sa...

Vilken fin header du har!
Vårfeeling=))

Gulligt med bilarna.
Och ännu gulligare med klick, klick! Fnissar gott.

Kram Hannis

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Hi hi! Ja, man får passa sig det smittar mer än man tror...på gott och ont :-)

Trevlig tisdag!
Lina

Rummet för välbefinnande sa...

Hej Anna,
Tänk så roligt att jag jobbar med din svägerska!
Världen är allt bra liten ibland.
Gissa om jag jobbat mycket ett tag när jag skulle göra iordning Skaparboden, men nu har det lugnat sig lite. Cirklarna har startat upp och det är riktigt roligt :)

Idag har jag varit hemma och det har varit så underbart kul. Jag har skapat och gjort precis det där som gör mig så glad. Nu sitter jag här med tända ljus och lyssnar på lite musik och njuter av att ha hela helgen framför mig.

Hör gärna av er när du kommer till påsk så kan vi se om vi kan träffas. Kanske att vi kan kolla med AnnaMaria också?!?! Hon bor inte långt från mig.

Ha en go helg!

Kram Mia

Anonym sa...

Så påhittig han är! Klart han är påverkad av sin mamma, redan stylist vid unga år :-). Min dotter satt och ritade en planlösning på ett hus häromdagen. Då slog det mig att under hennes alla 9 år så har hon varit med oss om tre st husbyggen. Klart hon gör husritningar då...

Kram på dig och lycka till med kameran!
PS. Jag fick ett nytt objektiv av maken i present idag, så jag sitter också och läser manualer nu, hi hi!

Smultronlycka sa...

Hej Anna!

Hoppas det är bra med dig!

Ja det är kul o se hur de arrangerar sina leksaker :)
Alexander ställer också sina bilar efter färger och gör karavaner av bilar :)

En period la han alla bilar upp och ned :)
Kreativa är de :)

Ha det bra!
Kram Anna

Sallys hus sa...

Godmorgon!

Himmel vad många inlägg jag hade missat..:(
Vilka gulliga inlägg du gjort och barnens påverkan i inredningen...bilarna är ju underbart söta där de står...
å ljusen...å så gulligt..kan se hur hon ändrar o fixar....
kram o ha en fin helg!
katarina

Anonym sa...

När ska du skriva om hur jag påverkar inredningen?

Med vänlig hälsning,
Du vet vem...