tisdag 4 november 2008

Rosie

Hej allihop!
Igår var jag inne på tidsmästarinnans blogg och hon skrev om att min älskade tidning Rosie ska läggas ned, hon länkade till tidningen via sitt inlägg så jag klickade in mig på deras sida och jo, det var snat.
Snyft,suck!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag hittade en flik där man kunde kontakta tidningen och det gjorde jag.
Jag skickade ett mail till redaktionen, där jag talade om att jag älskar deras tidning och att jag tyckte att det var synd att den skulle läggas ned(berättade också att jag köpt vartenda nummer) men att jag hoppades att det skulle kunna lösa sig längre fram så att de skulle kunna börja med utgivningen igen.
Det tog inte lång stund innan jag fick ett svar, jösses så pass jag blev då, hade inte tänkt på att mailet gick till en specifik person utan till hela redaktionen liksom, men hon tackade för mitt mail och tyckte naturligtvis också att det var synd att tidningen skulle läggas ned.
Så nu uppmanar jag alla som läser min blogg att göra det samma, skicka mail till tidningen Rosie och tala om för dem att hur mycket ni älskar deras tidning.
Om de får tillräckligt många mail så kanske bonniers måste ändra sig.
ha det gött

Inga kommentarer: