lördag 8 november 2008

Fotografering

Idag har vi tagit en hel massa kort.
Så nu ska jag väl snart kunna börja med att få in lite bilder på min blogg.

Jag har varit lite osäker på vad jag vill att min blogg ska vara inriktad på, om den ska ha någon inriktning över huvudtaget.

Det kommer bli en del inredning, när de tillfällena ges, kommer också komma en hel del JULGODIS framöver och då ska jag ta bilder och lägga ut mina favorit recept.

Det finns en hel del möbler här hemma som skulle behöva en uppfrächning vad gäller färg, är inne i en väldigt vit period just nu känner jag , måste vara inspiration från alla fina bloggar som jag varit inne och kikat på.

Men nu kommer ju snart julen och jag brukar inte ha vita julprydnader, men vem vet hur det blir i år.

Har hållit på lite med lay outen på min blogg idag, bland annat har det tillkommit en besöksräknare, förstår att jag inte kan ha så många besökare så här i början av min bloggkariär, men om du besöker min blogg lämna gärna en kommentar om tips om vad jag skulle kunna skriva om och ta kort på.
ha det gött

Inga kommentarer: