lördag 10 december 2011

Ommöblering



















































Hej Alla Goa!
Jag har inte försvunnit från jorden yta vad gäller bloggen, men ommöblering pågår som ni kanske ser här på bloggen.

Efter att ha haft blogg i över 3 år får jag nu hjälp av min man dataexperten. Det var på tiden tycker jag!

När jag började blogga var det ett äventyr att bara få över bilderna från kameran till datorn...sedan tog det ytterligare 2 dagar innan jag förstod hur man fick dem till bloggen, självlärd i allt som har med bloggen att göra.

Den hjälp jag har fått är från er kära läsare, så tack för tips, mail och all hjälp jag fått från er genom åren!
Kram kram Anna

3 kommentarer:

Anna sa...

Hej Anna !!

Va kul med nytt. jag ä oxså självlärd med bloggen och det ä inte alltid lätt med koder och widgets och allt vad de heter :/
Hoppas du får en fortsatt mysig lördag kväll

kramar

Anonym sa...

Anna, jag tycker du klarat det utmärkt hittills även utan proffshjälp. Visst är det kul när man lär sig nya saker längs vägen!
Ha en fin lördagskväll!
Kram kram Susanne

Ardisia sa...

=) det är kul att lära sig nytt! Bloggen har jag lärt mig ganska bra med kameran, förbannade kameran gör inte som jag vill, grr!

Ha en mysig tredje advent
Kram Mia